Van servicemanager tot aan projectmanagement, 4-Rest heeft alle expertises in huis.
Information Management
Van servicemanager tot aan projectmanagement, 4-Rest heeft alle expertises in huis. Pragmatisch, creatief, kritisch en innovatief zijn slechts enkele begrippen die vertellen over de kwaliteiten van de professionals bij 4-Rest.
Taken & verantwoordelijkheden
De professionals vanuit 4-Rest hebben ervaring met veel verschillende taken & verantwoordelijkheden, zoals:
Uitbreiden en verbeteren van klantrelaties en het actief beheren van accounts.
Bepalen van het gewenste serviceniveau van de te leveren ICT-dienst, de manier waarop dit serviceniveau gemeten kan worden en de wijze waarop het serviceniveau gerapporteerd wordt.
Opstellen en implementeren van SLA’s (Service Level Agreements).
Beheren en onderhouden van SLA’s.
Bespreken van de overeengekomen SLA met de klant (en het hiertoe opstellen van rapportages).
Voorstellen van verbeteringen of nieuwe diensten bij de klant.
Afhandelen van eventuele problemen bij de klant.
Aansturen van engineers en programmeurs die ICT-diensten voor de klant verzorgen.
Inventariseren van klantbehoeften en deze (samen met ICT-personeel) vertalen in technische oplossingen.
Heb je op projectbasis een professional nodig op het gebied van information management? Bijvoorbeeld om het transitietraject bij een fusie te begeleiden of om je (ITIL-)processen in te richten? Wij hebben de juiste expert voor je in huis.