


Information Management
Van servicemanager tot aan projectmanagement, 4-Rest heeft alle expertises in huis. Pragmatisch, creatief, kritisch en innovatief zijn slechts enkele begrippen die vertellen over de kwaliteiten van de professionals bij 4-Rest.

Taken & bijdrage
De professionals vanuit 4-Rest hebben ervaring met veel verschillende taken & verantwoordelijkheden, zoals:
- Uitbreiden en verbeteren van klantrelaties en het actief beheren van accounts.
- Bepalen van het gewenste serviceniveau van de te leveren ICT-dienst, de manier waarop dit serviceniveau gemeten kan worden en de wijze waarop het serviceniveau gerapporteerd wordt.
- Opstellen en implementeren van SLA’s (Service Level Agreements).
- Beheren en onderhouden van SLA’s.
- Bespreken van de overeengekomen SLA met de klant (en het hiertoe opstellen van rapportages).
- Voorstellen van verbeteringen of nieuwe diensten bij de klant.
- Afhandelen van eventuele problemen bij de klant.
- Aansturen van engineers en programmeurs die ICT-diensten voor de klant verzorgen.
- Inventariseren van klantbehoeften en deze (samen met ICT-personeel) vertalen in technische oplossingen.
Heb je op projectbasis een professional nodig op het gebied van information management? Bijvoorbeeld om het transitietraject bij een fusie te begeleiden of om je (ITIL-)processen in te richten? Wij hebben de juiste expert voor je in huis.
Support
088 0 666 114
info@4-rest.nl
Servicedesk & Local Support
Klantgericht, Professioneel en Communicatief!
Systeem Engineering
De continuïteit van uw ICT & organisatie gewaarborgd.
System Development
Ontwikkelen en onderhouden van applicaties.
Information Management
Dé vertaler op het snijvlak van Business en ICT.
Data & Analytics
Waardevolle inzichten voor uw processen en organisatie!